Foto's van prachtige 2 weken Zambia - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Tirsa Roeterink - WaarBenJij.nu Foto's van prachtige 2 weken Zambia - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Tirsa Roeterink - WaarBenJij.nu

Foto's van prachtige 2 weken Zambia

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tirsa

16 Mei 2010 | Nederland, Ulft

Beste mensen,

zoals een aantal van jullie al weten ben ik net een week terug van een tweetal prachtige en avontuurlijke weken Zambia. Het was geweldig en natuurlijk veel te kort:)

Bijgaand vinden jullie een kleine greep uit een enorm aantal foto's welke Tirsa en ik geschoten hebben:D

En kijk ook eens op de volgende sites, waar Tirsa en ik geweest zijn:

www.mushroomlodge.com
www.backpackzambia.com
www.zambiatourism.com/travel/nationalparks/sluangwa.htm

Nog maar 5 weekjes en dan is ze fijn weer terug!!

Ik kan in ieder geval niet wachten, wat jullie?

Groeten,

Tim

  • 16 Mei 2010 - 14:06

    Ilse:

    wouuuuw supermooie foto's ! =)en leuk wat je allemaal gedaan hebt zeg, nog veel plezier daar! Liefs ilse

  • 16 Mei 2010 - 14:12

    Anke:

    Super mooie foto´s! Dat plaatje van de Boiling Point omg wat mooi! en die dieren zo dichtbij, echt amazing! zal wel een hele vette ervaring zijn geweest Tim! ben jaloers! over een paar weekjes is Tirss weer fijn thuis:D

    xx

  • 16 Mei 2010 - 16:51

    Karlin:

    super vet die foto's! :D ook leuk jullie bij elkaar te zien op een foto :) lieffig!

  • 16 Mei 2010 - 18:38

    Ans:

    Hi Tirsa en Tim,
    wat een mooie foto's om stil van te worden. Tirsa vooral jij ziet er goed uit, als je het vergelijkt met de eerste foto's dan doet die stage je erg goed, ook al zat het niet altijd even mee. Nu de laatste loodjes nog en dan tot gauw.
    Hartelijke groet van ons allen,
    Ans

  • 16 Mei 2010 - 19:42

    Jans:

    vette fotoooo's, jullie zijn süss samen :D kan ook niet wachten tot titsie terug is!!

    xx

  • 17 Mei 2010 - 09:20

    Leen En Ina:

    Wat een pracht foto's!!
    En Tim je zult nu de smaak wel te pakken hebben van zo'n vakantie.
    Heb je de volgende al geboekt?
    Tirsa nog 5 weekjes.

  • 17 Mei 2010 - 14:08

    Tine:

    Hee Tirsa,

    Echt leuk om je blogs te lezen. Zo krijg ik via deze manier ook een beetje een beeld van jullie leven daar. Echt super dat Tim op bezoek is geweest.. Als ik die mooie foto's bekijk begin ik toch wel de kriebels te krijgen!

    Geniet nog van je laatste weken daar!

    Liefs, Tine
    (vriendin van Maarten)

  • 17 Mei 2010 - 18:39

    Holger:

    He Tirsa

    Vet cool die foto´s! Ziet er echt supermooi uit daar!

    x

  • 19 Mei 2010 - 14:55

    Anne!:

    Gave foto's :D! Fijn om jullie samen op de foto te zien.. vooral die enelaatste hihi!

    Tirsaa je komt bijna terug :D eindelijk weer me beste vriendinn die thee komt drinken :P! xx

  • 25 Mei 2010 - 21:37

    Jos :

    haaa die tirsa

    jaah gaat nu snel he, maareh leuk kaartje hoor, had persoonlijk liever een paar leuke vrouwen op de voorkant gehad. Z'n eentje die jullie ook gehad hebben ;) hahaha
    anyway vind het toch wel een leuk kaartje :D enuh de tijd vliegt he dus geniet der nog van

    ciao ciao

  • 29 Mei 2010 - 20:30

    Giel:

    hoi meisje,
    de stage zit er op nu nog lekker twee weken genieten van het mooie land en dan weer lekker terug naar Tim,je familie,vrienden en bekenden wij zijn ook super blij dat je weer terugkomt hebben je erg gemist geniet nog maar lekker en fijne vlucht terug groeten Ingrid en Giel en Joris

  • 03 Juni 2010 - 16:40

    Alex:

    Hallo Tirsa
    Wat een mooie foto's. Ik vond het leuk om je afgelopen weekend even aan de telefoon te hebben gesproken.Ik verheug me erop dat je weer terug komt en hoop dat je een goede terugreis hebt.Ik hoop dat je erg genoten hebt in Zambia.Afgelopen week ben ik bij tante Hennie geweest, dat was heel gezellig.

  • 04 Juni 2010 - 06:19

    Emely:

    TIRSAAD,
    Nog 1 weekje te gaan en dan is het gedaan met je project, geniet er nog maar goed van en niet te hard afscheids-en precominghome-partyen..
    Ik heb onwijs dubbel gelegen toen ik je mailtje las, doosje. Je laat je gewoon niet verassing met een cominghome party, nee madame doet het weer zelf hahaha.
    een dikke kus vanuut Belgrad (jawel, ik sta nu te wachten met m'n koffer, was tof, zeer apart en totaal niet zoals verwacht, maar TOF!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ulft

Tirsa

Ik studeer op het Windesheim Psychomotorische therapie en bewegingsagogie. Ik volg 4 maanden een verbredende minor in Chipata!

Actief sinds 16 Dec. 2009
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 42400

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 19 Juni 2010

Zambia 2010

Landen bezocht: